Dupa o absenta de mai bine de 3 saptamani de pe blog, revin astazi cu forte proaspete ca de inceput de an si o retrospectiva atat a lipsei cat si a intregului an 2015.

Ma bucur sa fiu din nou acasa si ma bucur sa va scriu iarasi, dupa cum ati observat, lipsa s-a simtit dar nu am ezitat sa raspund cererilor desi nu am prea putut oferi ajutor. Dar da, sunt din nou pe blog si sunt fericita πŸ™‚

Urmatoarele postari vor capata o fata de “jurnal” pentru ca nu vreau sa ezit in a va arata si voua locuri sau lucruri care pe mine m-au incantat foarte mult si pentru ca am realizat sute de fotografii frumoase pe care vreau sa le adaug aici, in aria mea de desfasurare.

Jurnal 16-12-2015, ora 05:00

Imi suna alarma si ma trezesc, bagajul imi e facut si tot ceea ce mi-a mai ramas sa fac, este sa beau o cafea si sa ma dezmeticesc bine, imi e teama de drum, de vreme si de granita ca va fi aglomerata… dar trebuie sa ma linistesc, va mai dura pana ajungem.

In urma cu 2 saptamani am primit o propunere de genul: “Cum ar fi sa ne duca Mos Craciun acasa?” nu am putut rezista si cu toate resursele noastre am plecat spre casa, noi doi si inca doi prieteni, cu masina.

Incarcand bagajul in masina imi tot fortam mintea sa gandesc daca am uitat ceva (am udat florile abundent, am scos aproape tot din priza, am inchis bine geamurile si am redus temperatura… cam atat dar simt ca mai lipsea ceva…)

Parasind Danemarca prin granita de la Flensburg ne-am continuat drumul pana in Austria in Viena unde aveam cazare peste noapte.

Un drum destul de plictisitor as spune pentru ca de pe autostrada nu am avut asa vizibilitate la locul in sine mai ales ca am strabatut toata Gernamia.

Satisfactia cea mai mare fiind faptul ca voi ajunge acasa curand si ca voi oferi surpriza familiei, ei nu stiau nimic despre plecarea mea iar faptul ca a trebuit sa tin secret mi-a ingreunat putin viata mai ales ca vorbim de foarte multe ori pe zi. Imi doaream doar sa vad bucuria surorii mele de pe chip in special pentru ca este genul de persoana care se bucura de lucruri marunte si reactioneaza foarte natural.

20151215_192750

Ajunsi in Viena, ne-am cazat cu repeziciune si am dat buzna sa cautam un local unde putem manca pentru ca eram lihniti si obositi. Am luat masa in tihna savurand si cate o halba de bere si un meniu local tipic vienez, alaturi de baieti in restaurantul “Centimeter”. Facandu-ne planul pentru a doua zi am decis sa mergem cat mai devreme cu putinta la somn si sa pastram entuziasmul pentru a merge sa vizitam centrul.

Am ajuns la hotel am facut un dus fierbinte si ne-am pus in pat, am adormit imediat.

Anca GV

6 comments

1. Sper ca te-ai simtit bine pe meleagurile romanesti πŸ˜€
    Un an nou fericit, nu am apucat sa iti urez nimic cu ocazia sarbatorilor asa ca acum imi mai ramane doar sa iti doresc un an 2016 super, in care sa ti se indeplineasca toate dorintele si in care sa strangi cat mai multe amintiri!
    Imi place la nebunie cartea/carnetelul (banuiesc ca este carnetel, dar na) cu ‘I’m an average-sized book with a huge heart’. Banuiesc si ca sunt cadourile pentru sora ta, sunt sigura ca s-a bucurat mult de ele.
    Te pup si bine ai revenit :*

1. Draga mea, se pare ca si eu sunt destul de in urma cu uratul asa ca pe aceasta cale iti urez si eu un sincer la multi ani si fie ca 2016 sa fie mai jmecher decat 2015 (stii tu) si da, vacanta de acasa a fost atat de placuta pentru ca a fost complet neplanuita:). Cadoul pentru sora mea a avut exact rezultatul ala pe care mi-l doream, s-a bucurat enorm si stiu cat se bucura de astfel de lucruri.
      Multumesc πŸ™‚

2. An nou fericit tuturor.Ce imi mai recomandati fetelor sa citesc pt ca am citit tot ce sa postat de vreo 2 luni incoace.mersi

1. la mine pe blog gasesti doar ce am in categoria “Ce citesc”. Chiar nu am idee ce sugestie sa iti ofer… hmm, Seria “Pe strada Jamaica” sunt 3 volume si pot fi foarte usor de gasit pentru download πŸ™‚